Dokładna aż za bardzo

W dużym skrócie o moim zamiłowaniu do staranności.

Wiele osób miało okazję przekonać się o tym, jak bardzo istotną kwestią dla mnie jest perfekcja w wykonywanych zabiegach. Większość klientek nie może wyjść z podziwu jak dokładnym można być przy każdym, nawet najmniejszym szczególe. Skrupulatnie i bezustannie wyznaję "starą, dobrą szkołę". Jestem przekonana, że im bardziej człowiek przyłoży się do wykonywanej czynności, im więcej serca, ambicji i starania w to włoży, tym więcej później do człowieka wróci,różnego rodzaju dobra i pozytywnej energii.

Działania te uskuteczniane systematycznie, nieprzerwanie przez długie miesiące, a nawet lata, stosunkowo szybko przynoszą wręcz niesamowite efekty. Uwielbiam spotykać się z klientkami, które do mnie wciąż wracają i nie wyobrażają sobie skorzystania z usług konkurencji, nawet tej najbardziej polecanej. Z drugiej zaś strony osoby, które jednak spróbowały usług innych kosmetologów, tym chętniej do mnie wracają, często mocno rozczarowane, a ja z jeszcze większą radościa ich witam. Z mojej twarzy nie schodzi uśmiech, a z serca ogromna radość i duma, kiedy od osób trzecich usłyszę jak bardzo dobrą opinię mam u swoich klientek. Jest to dla mnie ogromny zastrzyk pozytywnej energii, utwierdzający mnie w przekonaniu, że to co robię jest właściwe i obrałam najlepszą drogę.

Często zastanawiam się nad tym, dokąd ta droga zmierza, nie mam jednak jednoznacznej odpowiedzi. Nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać, już postanowiłam! Na pierwszym miejscu stawiam jakość, staranność oraz perfekcję!

Czy zdarzyła Wam się kiedyś sytuacja, w której podczas zabiegu kosmetycznego, manicure, pedicure lub innej usługi w salonie kosmetycznym, chcieliście zwrócić uwagę osobie wykonującej swoją pracę, żeby coś poprawiła, zrobiła inaczej lub dokładniej? Nie mogę sobie wyobrazić gorszego scenariusza! W salonie kosmetycznym Marielou, a w szczególności w moich rękach i pod moim fachowym okiem, taka sytuacja nie może mieć miejsca. Najzwyczajniej w Świecie, źle bym się czuła z faktem zakończenia usługi, z której klientka nie jest finalnie zadowolona.

Jakość, to moja wizytówka!

Aleksandra Wierzbińska